Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ønsker og mangler 2008
Collapse
X
-
Trenger jo ikke lese igjennom mange sider, hvis du søker etter innlegg istedetfor tråder så får du dem opp så fint og indeksert så..Originally posted by Erik André View PostHva er vitsen med samling av spørsmål i noen spesefikke spørsmålstråder? Er jo totalt ødleggende for søkeverktøy. Hvis jeg vil søke på sinfoni så må jeg lese flere sider med spørsmål om andre ting før jeg finner det jeg søker. Jeg trodde ikke problemet var for mange tråder på dette forumet.
Kan jeg spørre vilket geni som fant på dette?
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Gjett hvordan det blir med 20 bilder i hvert inlegg da...............Originally posted by duality View Postnoe jeg tenkte på for ikke så lenge siden..
hvorfor bare 10 inlegg på vær side? blir så ille mange sider, er det ikke lettere om man f.eks har 20 inlegg?
bare en tanke
Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Det kan du justere selv det... Jeg har 40 innlegg på ei side eller hva det er.Originally posted by duality View Postnoe jeg tenkte på for ikke så lenge siden..
hvorfor bare 10 inlegg på vær side? blir så ille mange sider, er det ikke lettere om man f.eks har 20 inlegg?
bare en tanke
Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Går vel ann å ha prosjekt delen delt opp i 10 sider og det andre i 20 sider, er vel mest i prosjekt delen det er mye bilder i samme poster.Originally posted by Legatia View PostGjett hvordan det blir med 20 bilder i hvert inlegg da...............
I prosjekt delen kunne man jo kanskje fått inn siste innlegg av trådstarter også.. så hvis man vil sjekke oppdateringene i tråden slipper man bla tilbake får å finne bildene?sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment

Comment